4. maj 2006

Torsdag - en dag i vores liv

Sønnen var noget pylret i morges, men han blev alligevel sendt i skole, da det til tider er meget, meget svært at finde ud af om det er pjæktarmen, der værker eller om han er skidt. Hans lærer kontaktede manden i huset og de blev enige om at den nok var god nok og sønnen blev sendt hjem i seng, hvor han så opholder sig nu. Jeg har sørget for at han har fået noget at spise og vi


Datteren tog bussen fra skole og ud til mormor og morfar, hvor jeg hentede hende. Her sad jeg lige og fik en snak med mine forældre. De skal have malet stuen og det skal min søster og svoger stå for, men vi blev tilbudt en skilling for at hjælpe og det sagde jeg selvfølgelig ja til - jeg havde nu også gjort det uden skillingen. Min skilling skal bruges til Sæsonkort til Aalborg DH's kampe. Mandens skilling skal nok bruges til lommepenge på sommerferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar