27. maj 2006

Familietræf i skoven

Fruen i huset og dennes mor har været til familietræf i skoven i dag ....... men dog ikke med vores egen familie.....

Min mor har e-mailet med en mand gennem længere tid, omkring denne families fædrene gård og det samlede matriale blev brug til en bustur for denne familie rundt i omegnen.


Mor var inviteret til at møde denne hendes email-ven, sammen med min far, men det var han ikke interesseret i, så min mor tog mig med i stedet for. Vi stødte til familien over middag da de var færdig med busturen. Her de bød på flûtes med pålæg og øl og vand oppe i skoven.


Vi havde en hyggelig dag med denne familie, og sluttede dagen af på den føromtalte fædrene gård - som er nok så interessant for vores familie, idet at uden den havde formentlig hverken jeg eller min mor været til. Min mors forældre mødte hinanden, netop på denne gård. Det var en stor oplevelse at gå rundt der hvor min mormor, var så glad for at tjene..... Jeg har hørt så meget om denne gård i min barndom, ganske vist er der lavet helt om indendørs - men både min mor og jeg nød oplevelsen i fulde drag.

Jeg havde også en fornemmelse af at familien nød de historier vi kunne huske min mormor fortalte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar