26. maj 2006

Kært barn har mange navne


Fruen i huset har siddet sammen med herren i huset og set U21 landsholdet spille mod Holland - og desværre spillede de kun uafgjort 1-1. Jeg må dog ærlig indrømme at jeg ikke helt havde fokus rettet på boldspillet... Det har været en lang dag på jobbet og jeg er lidt smadret - men grunden til det holdt mig fanget var hollændernes navne:

Hutlelaar, hed en af dem - Kan man godt hedde sådan?
Hofs, hed en anden - Jeg brugte lang tid på at lede efter Tuborgs... fandt ham ikke.
Så var der ham der Urby Emanuelson - fedt navn.....
Så var der så træneren - Foppe de Hahn, Må håbe for ham at det ikke bliver Floppe.

Alt imens herren i huset kunne huske et tysk boldspiller ved navn Bernd Hölzenbein, og endnu en fodboldspiller fra Holland med det meget sigende navn - Leo Beenhakker. Ville ikke ret gerne tackles af ham......

Nå nu har jeg fået grinet af........ men det holdt hårdt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar