1. maj 2006

Søndag i det nordjyske.....

Jeg havde lovet at lave den sang til min søsters svigerforældres guldbryllup - det er næste lørdag, de holder fest...... Fik styr på den i tirsdags og kom meget langt.... men måtte lige ud til far, for at tage ligtornene af versefødderne...... Nu håber jeg bare de kan lide sangen. Datteren tog med derud og indtog straks mormors pc.


På vej ud til mine forældre, så vi denne herlige veteranbil - en dejlig forårsbebuder:


Mor havde fået et stykke slægtshistorisk arbejde af en mand, som nu bor på Cypern, som hun har hjulpet en del - det glæder jeg mig meget til at læse. Men det må lige vente til næste gang, jeg kommer derud - desuden ville hun gerne have mig med til Husby klit, når Terry far, fra Canada kommer til Danmark. Terry har vi fælles aner med, ude på klitten. Håber jeg kan få det til at hænge sammen med en fridag.Hjemme igen stod den på fodbold på viasat sport 2 - kanalen, Aab fik endelig.... langt om længe.... på tide, deres første sejr i foråret. Så var der håndbold, med Slagelse og Viborg - med Slagelse som vinderen af den første kamp - men jeg faldt altså i søvn, og vågnede først kl. 19:00 - øv altså, det var ikke planen. Vi snakker sommerferie - og har planer om at leje et sommerhus i omegnen af Juelsminde - så det har vi også brugt en del tid på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar