21. juni 2011

En blandet uge

Det er sådan en blandet uge foreløbig, Mor er igen indlagt og denne gang videresendt til Skejby, hvor hun i dag er blevet opereret i hjertet, så vi går rundt og venter og venter og håber. Meldingerne lyder på at hun måske skal under kniven igen i morgen, men hun ligger heldigvis ikke på intensiv som de første meldinger lød på. Åh, jeg synes hun har været igennem nok nu.

Vi har fået en student i familien igår, min søsters steddatter og forhåbentlig får vi en mere i morgen. Min niece denne gang og fordi far gerne vil med mig til Skejby i morgen, har jeg fået lov til at være med, når de sætter huen på hende. Det har sine fordele at være chauffør for en af dem der skal være med når studenten får hue på. :o)
Udsigten fra Egholm, men vi ventede på færgen

Datteren i 7. klasse efter sommerferien, og de tre 6. klasse bliver splittet op og sat sammen på en anden måde, da der kommer elever fra to andre skoler. Derfor skulle vi på Egholm, hvor lærerne ville tage afsked med 6. årgang. Lærerne skal nemlig ikke med i overbygningen, de får nogle nye. Det har været en hyggelig aften, hvor vi spiste vores medbragte mad og derefter spillede rundbold, forældre mod elever. Pga. mit dårlige  knæ, måtte jeg nøjes med tilskuerrollen. Det var vældig morsomt, især da manden i et forsøg på at nå i mål, begav sig ud i en flyvenden hollænder ;o)) Smukt så det ud, da han skrabende henad jorden.

3 kommentarer:

  1. Æv for din mor, håber at det går i orden, god bedring med hende..;-D

    SvarSlet
  2. Sikken en uge du har haft, dejligt med de unge, synd for din mor.
    Mange god bedringshilsener fra Laura

    SvarSlet
  3. Tak, til jer begge. Har besøgt hende idag, hun er ved godt mod, men meget træt.

    SvarSlet