19. juni 2011

Den var under bæltestedet, eller........................

Vi havde en hyggelig sommerfest igår, desværre var der et afbud på grund af sygdom (heldigvis ikke noget alvorligt.)
Vejret var bestemt ikke til grill, men kreative værter havde gjort det muligt alligevel. Mad var der alt for meget af og selskabet var godt.
Jeg kan næsten grine endnu, over alle de guldkorn der fandt vej i går, men den bedste var alligevel denne her:
Der var højlydt snak rundt om bordet, men lige på engang var vi alle tavse, undtaget var en af mændene, som sad i den anden ende af bordet, for ud af den pludselig opståede stilhed lyder det fra ham til nabo-manden
""Min er større end din"
Er det noget at sige til jeg knækkede sammen af grin :o)
De ville absolut ikke fortælle mig bagefter, hvad de talte om, så den lader vi stå

3 kommentarer:

  1. hihi, så må man jo lege gætteleg..;-D

    SvarSlet
  2. ...det var (grill)pølsesnak ;-)
    Hav en dejlig uge!

    SvarSlet
  3. Rejen, jeg gætter endnu, selvom de to herrer vil påstå noget andet ;o)
    Anjo: Det var lige hvad det var. :o)

    SvarSlet