10. august 2010

Når uheldet er ude.

Jeg har tidligere skrevet at jeg købte sønnens ipod, da han skiftede telefon.
En lækkert ipod touch, som jeg blev rigtig glad for. Men ak den anden dag, fik jeg raget den ned fra en hylde og ned i en spand vand. ØV altså, det var lige lovlig dyrt det uheld der :o(
Jeg prøvede at tørre den og fik den næsten til at fungere igen, alt virkede lige undtagen det trådløse netværk og det vil jeg ikke ret gerne undvære.
Vi har så den der elektronikforsikring, som manden har tegnet og der er dog 1000, i selvrisiko, men 900 kr. er jo også en slags penge, når der skal anskaffes en anden.
Forsikringsselskabet var af en anden mening end os og det er vi glade for, for fru Hansens uheld kommer ikke til at koste os en krone. Forsikringsagenten mente at en kortslutning, som han kaldte det, måtte gå ind under vores indboforsikring. Flink mand :o)
Så nu får jeg så en, er manden kommet i tanke om, iphone og datteren får, en brugt ipod touch – for jeg havde lovet hende at når engang, den nu druknede ipod touch skulle udskiftes, måtte hun få den.
Så lige nu har jeg en datter der er flink og hjælpsom. Så må vi se hvor længe det holder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar