9. juni 2010

Så kom den endelig….

Så kom endelig, den længe ventede telefon til sønnen. Selvom vi ikke har kunnet se den var ankommet til Aalborg, så har Post Danmark nu afleveret vidunderet her på matriklen.
Jeg havde ellers forberedt ham på at den nok ikke kom, dog kunne det være den var med på aftenomdeling. Ganske rigtigt – nu er sønnen forsvundet ind i telefoniens verden, der tømmes gammel telefon og opsættes ny telefon. Indholdet af hans gamle Ipod er også ved at blive tømt, sådan at den bliver klar til moderen.
HTC desire
OK – så er utålmodigheden givet videre til moderen, for nu er Ipod touchen på vej i mine hænder.
“Det kommer til at tage lidt tid, inden du får Ipoden mor – Jeg skal lige have tømt den først” “okay søn, bare den er klar til ved 19:30 tiden ;o)”
Tænk han tror jeg laver spøg, når jeg siger sådan. Jamen, det kan da kun gå for langsomt ;o)
Opdate: Ipoden er nu modtaget fra sønnen, med en times forsinkelse – Han er tilgivet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar