16. august 2010

Jamen det er ikke mig, jeg sværger.

Hhmmrrrff, altså her har man kaffen klar til en træt mand, som kommer hjem fra arbejde og straks spørger han om jeg har været igennem Fyensgade i dag, for der er begået røveri mod en guldsmedeforretning og politiet er på jagt efter den kvinde kørte flugtbilen. Med slet skjult hentydning og smil på læben, til at jeg skulle være flugtbilisten. :o( Ved ikke lige hvor vild jeg er med hans sorte humor.
Godt nok var jeg inde i byen i formiddags og godt nok kørte jeg forbi guldsmedeforretningen på vej hjem, men jeg lover det var flere timer før røveriet.
Eneste formidlende omstændighed er at kvindens alder er 33 år – tak siger jeg bare, hvis han skulle have glemt, det er det et par år siden jeg var nede i den ende.
Overvejer om jeg skal brænde hans bøf på i aften :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar