31. december 2007

Godt nytår til alle

Så udløb 2007 og vi kan se frem mod 2008 - ingen af os ved hvad der venter os og det er fint. Glæder og sorger skal vi ikke tage på forskud. Dog ved jeg der er forandringer i vente, for mit vedkommende - noget nyt kommer til at ske, om det så skal fremprovokeres. Min familie ved hvad jeg mener med det og i andre kommer til at høre om det senere.

Vi har mistet i 2007, min fætters kone i Skørping og min kusine og hendes mand i Canada, ingen af dem var specielt gamle, men alle tre var ramt af svær sygdom. Æret være deres minde.

Vi har været til runde fødselsdage og konfirmation og været med til at fejre familie og venner. Vi har haft det årlige oldetræf og næste års oldetræf er under planlægning. Vi har været til koncerter, vi har været til sportsbegivenheder, vi har været sneet inde, vi har været snottede, vi har været på ferie, vi har hygget os. Vi har spændende ting i vente i det nye år, og det er slet ikke ilde.

Nytåret bliver fejret i gode venners lag og vi skal sørge for forretten. Så den må jeg hellere se at få lavet.

Godt nytår til jer alle derude, og kom nu godt ind i det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar