8. december 2007

En lææænge ventet aften.......

For mere end to år siden lukkede den afdeling hvor jeg arbejdede dengang og vi tre tøser som var samme sted blev spredt, to af os samme sted hen og den sidste et andet sted. I dag er ingen af os samme sted, men vi bestemte dengang, at det gode venskab vi havde opbygget skulle forbevares. Så vi mødes hos hinanden til en gang spisning og hygge snak,  ca. en gang om måneden........

Dengang havde vi en kaffekasse og det var efterhånden blevet til en pæn slat penge. Vi tog ud og spiste en af de sidste dage vi var sammen. Det halverede godt og vel vores kaffekasse og en af de andre fik den idé, at resten skulle bruges til "Ørkenens sønner" i Aalborg Kongres-og kulturcenter. Billetterne blev indkøbt - for mere end 2 år siden, og i aften skal billetterne bruges.


Den største bekymring i det her forløb........... Kan vi nu finde billetterne, når vi skal bruge dem. Det var heldigvis ikke noget problem. Selv om manden i huset driller og mindes forrige sommer, hvor jeg næsten skilte huset ad for at finde Runrig-billetterne, som jeg var overbevist om at jeg havde lagt en bestemt sted......... men væk var de og jeg var ved at forberede mig på at skulle købe vildt dyre billetter ved indgangen........ Indtil manden kom i tanke om at ringe til dem, vi skulle følges med - Joh de havde da billetterne. Nøj hvor blev jeg mobbet den aften. Det slipper jeg for i aften :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar