15. december 2007

Næsten alene hjemme

En hård uge på arbejde var slut, og jeg havde set frem til at skulle være alene hjemme igår.

Manden skulle mødes med en kammerat, til deres årlige juleølsmagning - De må have 25 år jubilæum på den konto. Datteren tog op til Bedste og Bedstefar og bliver der til søndag middag. Sønnen skulle i biografen med en kammerat, men kammeraten havde ingen penge så det blev til mini-pc-marathon på sønnens værelse.

De to knægte slog mig for en omgang Pizza og så var der dømt hygge inde hos sønnen. Det var ikke meget jeg hørte til dem, så jeg var næsten alene hjemme.

Men hvor var jeg dog træt - så der gik ikke ret lang før jeg var i drømmeland......... Så fik sønnen mig vækket, men inden jeg nåede den vågne tilstand, var jeg sikker på at det var morgen og at det var tid for at skulle på job - Det var lidt af en lettelse at finde ud at at weekenden stadig var lige om hjørnet. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar