23. december 2007

En stille og rolig lillejuleaften

Vi hygger og slapper af - Vi har risengrøden i vente. Den står i min seng og bliver færdig. Vi vil nyde den i selskab med Kandis og Pyrus og alle de andre.




I formiddags tog datteren og jeg ud til mine forældre med nogle ugeblad, småkager og en lille juledekoration, som datteren og jeg lavede igår. Vi hyggede os over en kop kaffe, inden turen gik hjemover. Far gav os en jule-cd, som vi skrålede med på, på vej hjem - godt ingen andre kunne høre os, det var ikke just skønsang fra vores side :-D


Når grøden er spist, er juletræet klar til at blive pyntet, det sår lige nu i stuen - fuld af lys og venter......... Sønnen er selvvalgt dirigent og datteren nikker og siger ja .... og hænger alligevel julepynten hvor hun vil. Jeg glæder mig til de begynder at pynte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar