2. december 2007

Nissernes er på plads

Så er nisserne fundet deres december pladser….


Ungerne holder fast i at der skal julepyntes omkring den 1. december og med de krav stillet i udsigt, mente jeg det var rimeligt at de hjalp til.


“Helt fint” mente den ældste og den yngste hoppede rundt i stuen og jublede. Vi fik gjort rent og pudset vinduer lørdag og her i formiddags blev så nisserne hentet ned fra loftet. De blev pakket ud og stillet klar til at indfinde deres december pladser. Og hvad sker der så - Den ældste meddeler at han tager med faderen ud at køre og at han i øvrigt kun vil pynte sit eget værelse. Den yngste stryger afsted hendes eget julepynt og pynter hos sig selv  - og glemmer alt om mine nisser ???????


Det sker hvert år, jeg tror jeg har hjælp og står med en lang næse…………..Det vil sige datteren dukkede dog op, og hjalp en lille smule

Heldigvis får jeg så lov at bestemme suverænt hvor tingene skal stå og det er slet ikke ilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar