7. december 2007

En datter med ambitioner

På søndag skal vi til familie gudstjeneste i nabo sognets kirke, hvor datteren går til mini-konfimand.

Mini-konfirmanderne skal gå lucia og 4 af børnene skal læse et vers hver om adventslysene. datteren skal læse det fjerde vers og det udløste igår en snak på vejen hjem i bilen igår, om at turde sige noget foran mange mennesker.

"Mor jeg har ikke Sceneskræk"

Det vidste jeg godt hun ikke led af, pigebarnet elsker at optræde, men den næste sætning kom alligevel lidt bag på mig

"Og så vil jeg være med i Børne Melodi Grand Prix næste år"

Det er ikke fordi jeg ikke tror hun tør, og selv om hun synger nogenlunde, har hun altså ikke lige sangstemmen til et Grand Prix......... Men drømmene de fejler ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar