1. januar 2008

90 års fødselsdag.

90 års fødselsdagen på tv, hører til et tradtionelt fast indslag i vores nytårsaftner og i går aftes var ingen indtagelse. Jeg må dog tilstå at jeg ikke fik meget at se af den i går, ikke fordi jeg var beruset, tværtimod var der for mit vedkommende blev der ikke indtaget spiritus overhovedet. Men fordi........

Datteren på 10 år i den grad har taget traditionen til sig, hun læser undertekster flydende og siddende i en lænestol, sammen med værtsparrets 7 årige datter, holdt hun hende fanget hele seancen igennem. Men det der fangede mig, var den begejstring hun udstrålede, genkendelsen glæde og hendes fede kommentar  var "klassiker" hvergang James var ved at falde over tigerskindstæppet. Hun var begejstret, og jeg nød hendes begejstring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar