12. januar 2008

Mor blev opdateret.

Mor øjnede chancen til at gøre et besøg hos os igår, når nu far og manden alligevel var ude af huset. Hun ville gerne have hjælp til at få opdateret hendes slægtshjemmeside, som efterhånden trængte til et grundigt eftersyn. Jeg havde forberedt designet, og hun er et taknemmelig offer, for hun synes godt om alt hvad jeg foreslår. :-)

Hendes slægtsdata havde hun også fremsendt, her røg vi dog i problemer med det danske tegnsæt og den engelske fremviser - der skal vise dataen frem. Den var og er ikke vild med æ ø og å. Jeg har fundet en løsning, men det tager lige noget tid at tilrette.

Så skulle siden smides på nettet, og der løb vi igen i problemer, for koden virkede ganske enkelt ikke. Heldigvis var det support på hos firmaet som hoster hjemmesiden og vi sendte dem en email og brugte ventetiden til at snakke. En halv times tid senere var hjemmesiden på plads på nettet.

Så ville jeg lave kaffe og mente bestem jeg havde set to uåbnet poser kaffe - men kunne ikke finde dem. Så havde manden lagt dem et andet sted end der hvor kaffen plejer at ligge........... Tingene i mit køkken skal ikke flyttes rundt på Basta :-D, så vi fik ingen kaffe, men hjemmesiden - den kører som den skal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar