18. februar 2011

Snart, lige om lidt.

Tre kvarter er der til weekend og den kan ikke gå hurtigt nok. En kollega har sidste arbejdsdag, og normalt bliver det holdt på den brede gang lige uden for mit kontor - da der er jobsamtaler her også, er afskeden flyttet til et mødelokale rundt om hjørnet - lige nu strømmer der til med snakkende mennesker, som skal ind og sige farvel. Så der er temmelig meget larm og den gamle bygning vi sidder i, er ikke specielt godt lydisoleret, så indefra mødelokalet, lyder det som om der var en hønsegård derinde :o)

Jeg springer over, jeg kender ikke kollegaen særlig godt, og vores afdeling er vildt underbemandet, ud af 8 er vi tre tilbage, og deraf er den ene på vej ud af døren, den anden sidder i møde og så er der mig, og kun mig - til passe telefonerne.

Jeg er færdig med dagens opgaver og det jeg skal til at igang med, er udsat til mandag. Det skal laves sammen med en anden kollega, som er gået for i dag. Så tiden en lidt lang - men så kan man jo altid blogge lidt :0)

God weekend til jer derude.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bryllupsdagen forleden dag.
    Godt du blev på din pind, nogen skal jo arbejde ;-D
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Tak Lene, i de sidste 3 kvarter ringede telefonen kun 1 gang, og det var til en af dem, der var gået. Gab, sådan en fredag, hvor man mentalt er gået på ferie.

    Også god weekend til dig.

    SvarSlet