25. februar 2011

Det var ikke fnat.

Sønnen var omkring hudlægen i morges, og datteren og jeg havde lovet at samle ham op inde i Aalborg.

Han var blevet henvist fra lægen, som han havde besøgt, på grund af et par kløede hænder. Lægen mente det måske var fnat, men var ikke sikker. Jeg undrede mig lidt, for ingen i hans omgivelser havde vist tegn på kløende hænder. Jeg hældte nok mere til at det var hans børneeksem der drillede

Det viste sig at være hans børneeksem, som var brudt ud, så nu har han fået noget creme, som skal afhjælpe kløen, samt en masse gode råd om hvordan han skal skåne hænderne.

Efter vi havde samlet ham op, fandt vi en bager og købte en håndfuld rundstykker, derefter tog vi over i den unge mands lejlighed og hyggede os i en times tid.

Jeg tror han nød vores selskab.

3 kommentarer:

  1. Det var godt det ikke var fnat, men "kun" eksem selv om det kan være slemt nok...Håber han er faldet til i sin lejlighed, og godt I ikke er for langt væk...God weekend ;-D

    SvarSlet
  2. Ja det er irriterende for ham, men heldigvis er det "kun" vinteren det er i udbrud.

    Han er faldet fint til i lejligheden og ja, der kun 1o min. i bil derover.

    SvarSlet
  3. Nej altsaa sikke noget for doktoren at sige til ham. Godt det ikke var vaerre end eksem!

    SvarSlet