12. februar 2011

Der arbejdes

Arrggghh gider ikke hoste mere, nå stop så. Jeg er kommet ud i samfundet forlængst, men lyder stadig som en sælhund :o) Hvilken i øvrigt flere af mine kollegaer gør - måske skulle vi danne en sælhundekor :o)

Herhjemme er resten af familien ved at være helt oven på, og der er igen gang i maling af datterens nye værelse, gulvet skal have olie og lige nu ligger manden på alle 4 derind og arbejder.

Datteren sorterer, alt det der legetøj hun er vokset fra (og der er meget) En ven har lagt billet ind på det overskydende, til hendes børnebørn og jeg tror det meste ryger derud, så kan hun selv sortere på det. Jeg tror ikke det er ret meget der kommer med, når jeg kigger på bunkerne - de største er det videregående :o)

3 kommentarer:

  1. Sikke da noget med hosten....Godt at få ryddet op i legetøjet og at hun selv sorterer er jo fint...God lørdag til dig...;-D

    SvarSlet
  2. Du må da have noget hoste medesin eller varm mælk med honning. Godt at få fornyelse og ryttet op.

    SvarSlet
  3. Farver - og hosten, find du lige noget fra posten...
    ...og jeg giver der så gerne
    et rundstykke med solsikke og kerne

    SvarSlet