26. oktober 2010

Fødselsdag og ømt knæ.

Nå så fandt jeg lige ud af på den hårde måde, at vinteren er på vej. Så lige nu sidder jeg i sofaen med et meget ømt knæ, efter en konfrontation i morges, med en vandpyt lige bag ved min parkerede bil.
Det var så ikke lige med i planen for idag, at jeg skulle opholde mig på sofaen, med et knæ som er pænt hævet.
flag
Sønnen fylder nemlig 20 år og derfor skulle han bestemme menuen, men han accepterede Pizzaen og karbonaderne er udsat til på lørdag. Han brokkede sig slet ikke, men den skønne dreng gav moderen ret i at det nok er bedst at jeg holder benet lidt i ro.
Vi fejrede ham i morgens med rundstykker kl. 6:30, og vi var alle ret spændte på om han nu kunne komme så tidligt op. Det lykkedes uden sværslag og det var en glad og snakkende ung mand, som nød gaverne. Den øvrige familie er inviteret til på lørdag.

1 kommentar:

  1. Hjerteligt tillykke med knægten. Jeg håber at han idet mindste har haft en dejlig dag.
    Det er jo rigtigt surt for dig at du ikke havde spændt skøjterne på i morges, så var det nok gået uden et hævet knæ :-)
    Lone vil du sende mig din adresse på estrin.annette@gmail.com , så jeg kan sende en lille pakke til dig i løbet af et par dage :-))

    SvarSlet