24. september 2010

Så kom den – weekenden.

Det blev en noget hektisk dag på jobbet og som ny, syntes jeg nok jeg fik min sag for. Det er ikke sådan når man er telefonpasser for en anden og ikke ved ret meget om personens job. Heldigvis var ingen utilfredse, jeg tror jeg fandt acceptable løsninger på alle forespørgsler.
Men idag havde jeg kun halvdags job og allerede kl. 12:00 kunne jeg hive fleksbrikken ud og holde
WEEKEND.
Så nu hygges der i det lille hjem, for manden er også gået i weekend-mode.
morgen4

4 kommentarer:

  1. Må I få en god weekend, og jeg er imponeret over at du stadig har kontakt til spejdervennerne :-)

    SvarSlet
  2. Tak Lene og i lige måde.

    Faktisk er det en genoptagelse af bekendtskabet, for 10 år siden skulle vi have et udvalg til at samle de tidligere spejdere til et jubilæum. Desværre er gruppen i mellem tiden lukket. Men for os var det guld værd. Vi har gennem de sidste tid år haft utallige hyggestunder og glæder os lige meget til dem hver gang.

    SvarSlet
  3. Kan du så sørge for at smække fødderne op og få slappet af i weekenden....Ha en rigtig dejlig een af slagsen :-)

    SvarSlet
  4. Det har jeg hermed gjort Annette. Dejligt

    SvarSlet