31. marts 2009

Operation påskeglad

paaskeglad2009stor

Så har jeg afsendt mit bidrag til Operation Påskeglad, håber den når frem inden påske. Den forhåbentlig glade modtager er at finde uden for landet grænser, nærmere betegnet i Norge. Jeg har sat prioritaire mærke på, for at fortælle posten han skal skynde sig :-D

Hun kan se frem til noget lækkert, spiseligt påskeagtigt og en lille gave til hendes lille nye barnebarn som kom til verden i sidste uge. Gaven blev dog anderledes end jeg havde tænkt mig, for ellers ville det have kostet en formue i porto. Så jeg har allerede ideen til næste år.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk snille du, for den flotte Påskegaven! Deilige Påskegg som jeg allerede har spist mange av og søte Påskeharer. Finest av alt var den nydelige smikken du hadde heklet til lille Bernhard!
    Stor tusen takk igjen!
    Klem Fra Gry : ) Jeg skal legge deg til som venn i min blogg.

    SvarSlet
  2. Velkommen her Gry.
    Jeg også føjet dig til min blog.
    Dejlige billeder af dit barnebarn :-)
    Smækken er en gammel opskrift fra min mormor.
    Knus fra Lone

    SvarSlet