12. oktober 2007

Snart ferie

Så er Fruen på højkant igen og i fuld sving på jobbet, det var heldigvis en kort arbejdsdag på 5½ time og i morgen skal 3½ timer overstået, så kommer den yderst velkomne og længe ventede efterårsferie.

Datteren og jeg har en god travetur i skoven i tankerne, vi skal ude og samle materialer til juledekorationerne, inden naturen tager fat på at formulde det alt for meget.


Så har jeg et hængeparti, med en fødselsdagsgave, som ikke blev købt inden feberen holdt sit indtog i tirsdag - og nogle gange er man heldig, for det jeg ville have købt, havde hun allerede fået.


En plan om at male sønnens værelse ulmer, og bliver måske ført ud i livet en af de dage han tager på besøg hos en skolekammerat, hvor de har planlagt pc-marathon.


En visit hos en kollega, som desværre har aborteret idag, står også på skemaet. Hvis hun har lyst til at se mig, lægger jeg meget gerne turen forbi hende.

Ungerne bedsteforældre på begge sider ved vi holder ferie, og begge hold forventer med garanti et besøg - det vil vi ogsp meget gerne.

Så den ferie kan meget hurtigt få ben at gå på. Men ligenu er det stadig tid for forventningens glæde.....

1 kommentar:

  1. Den ferie lyder som en god gang blandingsgods, og det er faktisk ikke så ringe ;-)

    SvarSlet