24. oktober 2007

Noget godt i vente........

Så er billetterne i hus, til Bruce Guthro koncerten på Skråen i Aalborg den 3. april 2008.

Jeg havde ellers planer om at medbringe manden til koncerten, men han er ikke til at drive ud af huset om torsdagen. En noget lang arbejdsdag resulterer som regel i at han og sofaen bliver enige om at holde stævnemøde og intet absolut intet kan komme på tværs af den aftale og jeg får nok ikke Bruce Guthro til at lave om på datoen. Men jeg tager afsted og har allieret mig med nogle af vores bedste venner, så det bliver i godt selskab, koncerten skal nydes.

Nydes det skal den i fulde drag, for han laver noget ganske godt musik, denne canadiske singersongwriter, som ved siden af også er forsanger for mit yndlingsband Runrig.

Runrig - dem napper jeg lige en koncert med den 3. november, hvor de gæster Arena Nord i Frederikshavn.

2 kommentarer:

  1. Hej Fru Hansen
    Var sørme også til koncerten i Arena Nord, min første RR koncert og bestemt ikke den sidste, billetterne til skovdalen er i hus og selvfølgelig også til koncerten med Bruce himself!
    nice blog

    SvarSlet
  2. Tak.
    Det var min 5. koncert med Runrig - og den bedste til dato. Billetterne til Bruce, solo og Runrig i Skovdalen er også i hus herhjemme...... og vi glæder os vildt.

    SvarSlet