29. oktober 2007

En ny mor....

Så kom mor hjem fra hopitalet, og hun trænger meget til at hvile og komme til kræfter........... Men det havde dog nær endt med at jeg havde fået en ny mor.........

Her i eftermiddag fik jeg en sms fra far hvori han skrev "Du har fået ny mor, Falck kom med den forkerte dame til mig"

Ok det ville jeg da gerne vide lidt mere om, så jeg skrev tilbage "Er hun pænere og yngre".....Svaret var "Hun var vist dement tror jeg, men den rigtige er kommet hjem her kl. 15:45" Det var jeg da glad for at høre - og jeg har ringet og sikret mig at det var min rigtige mor......

Nu håber jeg Falckmanden har fået styr på hvem den anden dame var, så hun kan komme til det rette sted :-)

2 kommentarer:

  1. Ak ja det er ikke sådan når ens gammel forælder skal hjem fra hospitalet. Det var godt at din mor kom hjem til din far. Jeg håber at din mor kommer helt oven på igen.
    I min familie har vi kun vores far tilbage og han har netop været indlagt og er hjemme igen for en måned siden. Jeg fuglte med i lidt og tænkte tja... Vi får børn og tager os af dem, når de er store er det pay back tid for ens forældre. Og jeg synes at det er dejlig at give.
    Iøvrigt er du /i velkommen til at kigge forbi på min blog! Den er på www.anitasbilledblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Velkommen her og tak for kommentaren, jeg har været på din flotte billedblog og kigger helt sikkert forbi igen.

    Vi skal tage os tid til vores forældre, så længe de er her. Det tror og ved jeg, at begge parter har glæde af.

    Min mor kommer sig langsomt men sikkert.

    SvarSlet