15. januar 2012

For og imod

Jeg ved ikke helt om jeg skal føle mig beæret eller om jeg skal føle mig fornærmet. :o)

Min familie er skruet sådan sammen, at min far er efternøler og er en del år yngre end de fleste af hans søskende. Det betyder at mange af mine fætre og kusiner er omkring hans alder. Derfor er det naturligvis ham og mor de har kommet mest sammen med. Faktisk er jeg aldrig blevet inviteret hjem til ret mange af dem, uden at invitationen har været til mor og far, som så kunne tage os børn med.

Indenfor den sidste uge har jeg fået to invitationer, til at besøge dem og denne gang er det mig der skal tage min far med.

Er jeg virkelig blev SÅ gammel :o)

Hvorom alt er vil jeg med glæde tage imod disse invitationer.


2 kommentarer:

  1. Så må vi ikke håbe, at din far føler sig degraderet, fordi at han er blevet enkemand!
    Hav en dejlig uge ;-)

    SvarSlet
  2. God uge til dig også.

    Jeg tror han vil nyde at være "degraderet" bare han kommer med :o)

    SvarSlet