22. december 2011

Juleferie travlhed

Sønnen er hentet hjem til nogle forhåbentlig, hyggelige dage i familiens skød. I morgen kommer 2 niecer, den ene nieces kæreste og hendes søster og min far forbi til en lille frokost. Der er nogle julegaver der skal byttes.

Julegaverne er næsten på plads og huset er færdig pyntet, med datterens bemærkning om at hun kunne se Gertrud Sand havde været på besøg, Som om.............jeg har altså ikke sat det hele frem i år :o)

I morgen står den på risengrød, datteren skal stå for produktionen - det klarede hun fint sidste år, så mon ikke det går igen i år.

Vi skal også have juledekorationerne på plads i morgen og der skal skrælles kartofler - sysler er der nok af og sådan er det med garanti i rigtig mange små danske hjem.

Jeg mangler lige at få en enkelt julegave på plads og den klarer jeg i aften, når de andre sover. Den skal bestilles på nettet og når ikke frem før efter jul. Det gør ikke så meget, for den skal først bruges i juni måned, men jeg ved den vil bringe lykke. Mere om den senere - for datteren smugkigger herinde ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar