20. december 2011

Juleforberedelser og hygge

Ude på jobbet har vi stille stunder, det vælter ikke just med arbejdsopgaver i denne uge og derfor besluttede vi at jeg kunne holde fri onsdag og fredag. Torsdag er almindelig arbejdsdag med en del indlagt hygge, så den vil jeg ikke gå glip af :o)

Så nu kan jeg få lavet juledekorationer, få gjort rent og få gjort noget ved vasketøjskurven, som tydeligt er løbet ud over kanten og breder sig i et tøj inferno i baggangen :o)

Samtidig bragte dagen også nys om gæstebud, for min ældste niece med kæreste og kærestens søster har meldt deres ankomst til frokost fredag. Egentlig ville de først komme kl. et, for de skulle omkring min far, men en hurtig beslutning lavede om på det og nu er far også inviteret til frokost - da passede ham fint :o)

Sønnen kommer hjem i morgen, på besøg og er så hjemme hos sig selv torsdag, for at vende tilbage til frokosten på fredag. Så bliver han på ferie indtil 2. juledag, forudsat han kan holde hans forældre ud så længe :o)

Noget tyder på at der bliver jul i vores lille hjem.

2 kommentarer: