4. oktober 2011

Karneval, med bar mave og en trækvogn med bajer!!

Skal måske til Karneval, med bar mave og en trækvogn med bajer!!

Sådan stod der i et svar til denne kommentar, som jeg havde lagt til en facebookven: "Tillykke med søn og svigerdatter, håber i havde en god dag" 

Den var noget intern - bag kommentaren ligger der en sjov dag, hvor min mor og hjalp pgl med at skrive en tale til hendes søn og svigerdatters bryllup. Talen var bygget op over emnet - bryllups skikke fra gamle dage og handlede dels om at førhen blev brylluppet aftalt mellem forældrene.

Hvis det skulle have virket for de to unge mennesker, skulle de to forældrepar have fundet hinanden til karnevallet i Aalborg for at lave aftalen og det ville jo indebære en  udklædning af de to forældre par :o) Forslaget var så den bare mave og trækvognen......:O)

Jeg glæder mig allerede og jeg skal nok stå klar med kameraet og dele med jer.... :o)

3 kommentarer:

  1. Det bliver da morsomt at se - og så især nu ?? med det vejr vi har hehe

    SvarSlet
  2. Ha Ha ja det bliver en kold omgang, der skal vist drikkes nogle bajere for at glemme kulden :o)

    SvarSlet
  3. Hva Lone, hvordan gik det så - gik du skudt nogle billeder .-)

    SvarSlet