13. juli 2011

På Lejr

Så har jeg også været på Landslejr i år. Dog kun for at besøge datteren, som lugtede af røg og måske også havde brug for sæbe - det tager vi os af på fredag, når hun kommer hjem.
Et mislykkedes kage forsøg endte med at den lovede kage ikke blev bragt derned. Det gjorde ikke så meget, for der var andet kage på programmet. Noget med noget bryllupskage.
Det var en glad pige, som tog imod os og hun fik lov at holde fri fra eftermiddagens program for at være lidt sammen med os. Jeg havde medbragt hendes moster, en af mine veninder og hendes datter. De to piger havde en dejlig dag sammen.
Min søster skulle egentlig ikke have været med, men en uventet fridag dukkede op og hun fik sidste ledige sæde i bilen. Hendes den yngste er også på lejren, men hun vidste ikke at vi havde hendes mor med. Hold da op hvor blev hun glad og hold da hvor min niece kan sige meget på ganske kort tid.
Var der dejligt at se din mor, spurgte jeg hende, selvom ingen vist var i tvivl om det - hun strålede som en sol da hun fik øje på hende :O)
Næh moster, det var mest mit kamera jeg blev glad for at få herned.
Ja, ja kære niece, det blev du også glad for :o)
Datteren viste lejren frem og jeg fik allernådigst lov at se deres telt, hvor hun bor sammen med tre andre jævnaldrene piger og der så ud som om deres rygsække havde brækket indholdet ud over hele teltet.
Når de skal hjem, vil jeg tror at de bare fylder i rygsækkene og så laver et møde hvor de kan få byttet ejendelene tilbage i de rette hænder :o) Ellers kommer de til at bruge meget lang til på at pakke sammen.
Den tid den sorg, der er stadig tid tilbage dernede inden de på fredag vender næsen hjemad.
Jeg håber bare vejret holder nogenlunde tør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar