27. december 2010

Jobbet kalder.....

Så sidder jeg allerede her på mit job igen, det var så den jul - lige så hurtigt den kom, forsvandt den igen. Dog har jeg fri i morgen, og skal have hele familien til kaffe - datteren har fødselsdag.

Vi er ikke ret mange på jobbet idag, og telefonerne kimer ikke lige frem om kap. Heller ikke mailbox flyder over, der er pt. kommet 1 og det er en bekræftelse på et møde. Det bliver vist en lang dag. Jeg synes heller ikke der er gang i viserne på uret :o), måske skule jeg prøve at puste lidt på dem.

4 kommentarer:

  1. Pust væk, jeg er bange for at det ikke rigtigt hjælper.....Kan i ikke drikke lidt kaffe og hygge, når nu der skal være så stille?
    Hjerteligt tillykke med datteren i morgen, håber i får en dejlig dag...knus

    SvarSlet
  2. Tak Annette, nej det hjalp slet ikke.

    Jo vi har hygget os et par gange i løbet af dagen, med pauser af pæn længde :o)

    SvarSlet
  3. Åh sådan en dag kan sgi godt være lang, når der ikke er nået at tage fat i...God fridag i morgen og tillykke med datteren...

    SvarSlet
  4. Tak skal du have, hun glæder sig vildt.

    Dagen blev lang, men heldigvis fik den en ende.

    SvarSlet