22. december 2010

Det er lige om lidt

Og jeg er langt fra færdig. Først kom en flytning på tværs og derefter skulle jeg bakke håndbold pigerne op i Gigantium og så gik vaskemaskinen i stykker. Der med er det ikke slut, for i lørdags knækkede manden ned med dårlig ryg. Hvem har lige brug for en ynkelig ægtemand lige op til jul :0)) tro mig han lider ikke i stilhed :0)

Nå men alt er slæbt til huse, så mon ikke stegen står på bordet om et par dage, ved denne tid. Det var en kærkommen gave at min mor lovede at lave risalamanden og skrælle kartoflerne - selvom far brokkede sig, da det bliver hans job :0)) skidt han har jo tiden til det og han tager jo ikke skade af det.

2 kommentarer:

  1. Hej Lone, rart at høre at der liv i dig endnu, selvom det meste af julen hænger på dig nu...Nej mænd er forfærdelige at høre på, faktisk værre end små børn, men så længe han giver lyd fra sig mon ikke han så overlever...Godt at mor (far) kan hjælpe lidt til...Hav en god aften...

    SvarSlet
  2. Jamen her skam liv, dog ikke så meget online.... Men der skal nok komme.
    Har sendt manden tidligt i seng, for at skåne hans ryg og mine ører :o)Han peb for meget :o)
    Jeg er glad for mine forældres hjælp, der er det der skal til for at vi når det og far har fået hjælp den anden vej - men der kommer der et indlæg om senere.

    SvarSlet