22. maj 2010

Havetid og olie.

De sidste dage har været med meget udetid. Vi har brugt haven. Bedene er "næsten" ukrudtsfri - det vil sige at der stadig ligger en mængde visne bøgeblade, som jo først drysser af hækken når de ny skud trænger sig på. Foreløbig har jeg, synes jeg, fjernet uendelig mængder af disse brune efterårs lignende tingester :o(

Terrassen er fejet. Havemøblerne har "næsten" fået olie, mangler 4 ud af 8 stole, men vi løb tør for olie. Hm det forståes at vi løb så hurtigt tør, når men kigger på mine ben, der sidder en del olie på dem også og jeg mener endda ikke at jeg trænger til olie. :o)

I morgen skal der drikkes morgenkaffe i haven og om eftermiddagen skal jeg i Mølleparken til koncert, Først Bruce Guthro, så Poul Krebs, også lige en omgang Big Fat Snake inden der rundes af med Bryan Adam. Så kan pinsesøndag ikke blive ret meget bedre.

2 kommentarer:

  1. Så håber jeg du har haft en dejlig koncert-dag i godt vejr :-))

    SvarSlet
  2. Vejret var super, det sammen var koncerten. :o)

    SvarSlet