15. november 2009

Verden er lille.

Min far og jeg er gode håndbold tilskuere og er ofte afsted til kampe.

En dag til en kamp, satte der sig en dame, vel på min mors alder sig ved siden af mig. Denne dame var vældig snakkesalig og der gik ikke ret lang tid før denne dame fortalte mig at to af pigerne på holdet var hendes gamle elever og det fik nogle klokker til at ringe...... Jeg kiggede på hende og spurgte om hun hed sådan og sådan. Ja svarede damen hvor ved du det fra?

Joh - min mor havde en dag fortalte min mor mig at en af hendes gamle klassekammerater havde været lærer for to af de piger som spiller på mit favorithold :-D Ganske rigtig det var denne klassekammerat. Det resulterede i at hun hver gang, hun har været i hallen er kommet og for at snakke.

Sidst vi var i hallen, kom vi til at snakke om at vi slet ikke havde set hende i denne sæson.

Sjovt nok ringer hun så til min mor i løbet af ugen, hvilket hun sjældent gør, for at høre om vi skal til håndbold søndag. Pudsigt ;o) Så nu har vi lige haft en hyggelig eftermiddag i godt selskab.

1 kommentar: