7. januar 2009

Pligtfordeling...

Noget som er vigtig, når man har en asperger i huset, er at der er system i tingene.

I dag har vi derfor haft en god, konstruktiv snak om hvordan vi fordeler pligterne her i huset. Den unge mand er 18 år og snakker seriøst om den dag han skal hjemmefra og derfor har han brug for alt det balast han overhovedet kan brokke ned i rygsækken - så stille og roligt skal han have lært de huslige pligter.

Vi skrev pligter ned og fordelte...... Tænk han tog gulvvasken helt af sig selv. Det passer mig ganske fint - det er ikke det jeg er mest vild med at foretage mig :-D

Nu har jeg fået lavet skema over pligterne og fordeling af opgaverne. Ydermere er der lavet menuforslag til aftensmaden for de næste 5 uger...... Hold op hvor er jeg træt nu :-)

cleaning-lady

Ingen kommentarer:

Send en kommentar