10. januar 2009

Fars fødseldag med video kigning

Først et stor tillykke til far...
danmark3


Super hyggelig dag hos mine forædre, som havde inviteret til brunch kl. 11:00. Desværre måtte min svoger melde afbud. Han foretræk at efterlade sig selv og feberen under dynen.

Vi hyggede os og snakkede.... og hyggede og snakkede..... Vi sluttede dagen med at se video....... Der findes i familien to klassikere:
  1. Den første er min nieces 1 års fødselsdag med sin helt egen lagkage....... Først vil hun slet ikke røre, men da hun først for smag på skidtet - en hel festforestilling hun spiser med begge hænder og kan slet ikke få nok..... Til sidst må min søster tage hende væk, for selv papirsdugen er ved at ryge med :-D
  2. Den næste er virkelige klassikeren over alle. Min søster og tidligere svoger holder 30 års fødselsdag og selvsamme niece er knap 3 år gammel på det tidspunkt...... Det har stået ned i stænger, tordnet og lynet, sådan en lun august lørdag eftermiddag. Jorden er nu fyldt med store vandpytter og den 3 årige holder rundt og gør sig til foran kameraet og morfar filmer løs - pludselig bukker pigen sig ned og tager en ordentlig tår vand fra vandpytten :-D og rejser sig og danser videre som om intet er hændt.

Begge vidoer er selvfølgelig set mange gange, men vi bliver aldrig trætte af dem. Niecen er nu 15 år gammel og hun er stadig vild med at se dem. Men den fra hendes konfirmation i foråret, ja den nægter hun at se :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar