4. december 2007

Håndbold i Gigantium

Der stod herreben herrehåndbold på menuen idag, Jeg havde købt billetter til far og mig til Aabs kamp mod Bjerringbro i Herreligaen i Håndbold. Rimelig gode pladser - troede jeg, indtil Bjerringbros fanklub ankom 5 minutter inde i kampen med deres skrækkelige, altoverdøvende trommer.........5 minutter senere kiggede far og jeg på hinanden og tog flugten hen i den anden ende af Gigantium - så sjovt er støj heller ikke ovenpå en 9 timers arbejdsdag.

Vi fandt en række med ledige pladser og lige bag os sad en af min fars naboer. Han havde ellers lige konstateret at der ikke var nogen han kendte. Men med 3100 tilskuere, skulle der dog være en lille chance for at finde et kendt ansigt :-D

Kampen var god, og endte med en fightersejr til Aab på 32-30, efter Bjerringbro havde ført med 26-30 - En forrygende afslutning, som fik et lidt halvsløvt publikum op at ringe i de sidste nervepirrende minutter.

Min stemme er ikke ret vild med sådanne kampe, den har det med at forsvinde..................... Til glæde for manden og børnene resten af aftenen.................. Skal lige sige at stemmen er vendt kommet tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar