28. december 2007

For ti år siden.......

Hvis man bliver spurgt, hvad man lavede i dag - for ti år siden, vil mange af os have en smule svært ved at huske det, ihvertfald i detaljer.

Jeg ved præcis hvad jeg lavede og hvor jeg var, den 28. december 1997. Jeg opholdt mig på fødselsgangen og resten af dagen på barselsgangen. Jeg var gravid og var sat til at skulle føde i den sidste halvdel af januar, men datteren ville det anderledes. hun ville være et julebarn og ud kom hun natten til 4. juledag.

At have fødselsdag mellem jul og nytår, er ikke altid lige let når man er barn, for man glæder sig til jul og julegaver og man glæder sig til fødselsdag og fødselsdagsgaver. Vi har dæmpet julen en smule ned, for hun skal have lov at glæde sig til hendes dag.

Hun kunne næsten ikke sove i nat, for hun var så spændt. For det er stort at blive 10 år.

Tillykke min datter, jeg håber du får en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar