25. august 2007

Lidt håndbold på sidelinjen

Det var egentlig meningen at vi skulle rydde soveværelse, for at gøre plads til vores nye skab - men leveringen er i samråd med møbelforretningen blevet udsat til mandag. Så der bliver ikke ryddet noget før søndag sidst på dagen.

Det gav så lidt luft og jeg har valgt at være egoistisk og lade familie være familie, med de planer de nu har og så bruge tid på det der har været en af mine store interesser i mange år. Jeg har spillet sekunda - håndbold i mange år, men trækker med en skulder der ikke synes at jeg skal være aktiv på banen mere og i samråd med skulderen, nøjes jeg med at kigge på, på side linien.

Her i det nordjyske arrangerer Nøvling IF hvert år, elite træningsturnering. Så formiddagen blev brugt som tilskuer i Stadionhallen, hvor jeg og far var inde at se Aalborg DH mod Larvik. En kamp som Larvik vandt med 1 mål.

Det er noget der bringer minder frem, før jeg fik børn var denne turnering, en der blev fulgt fra fredag til søndag og fra morgen til aften. Vi skulle jo nødig gå glip af noget, der var jo både mandeben og godt håndbold. Godt håndbold har jeg set.... nu mangler jeg bare mandebenene :-)

Så kom der børn til og den aktivitet blev stillet noget i bero. Men i denne weekend var det pludselig hul til at være egoistisk, så det bliver nok til et par kampe mere endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar