9. august 2007

En lillebror...?

Da jeg var barn ønskede jeg mig en storebror........ det fik jeg aldrig.

I formiddags modtog jeg en sms med et ukendt telefonnummer, hvori der stod noget i retningen af:

"Hej, tak for sidst, det var hyggelig - jeg skylder dig penge."

Jeg skrev tilbage "ok, men hvem er du lige......?" - Det med pengene var jo vældig tiltalende og nysgerrig var jeg også. :-)

Svaret kom promte "jeg er da din lillebror".....

Nu har jeg ingen lillebror, hvilket en opringning til mine forældre også har bekræftet. Skulle lige være helt sikker :-)

Så jeg skrev tilbage, at jeg ikke havde nogen lillebror.

Jeg har ikke fået flere sms'er, så han har åbenbart fundet den rigtige storesøster. Så det blev heller ikke til en bror i denne omgang. :-) og heller ingen penge.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar