28. juli 2007

Der bliver vandet.

Jeg har fået to gamle gruekedler forærende af min far. Han har haft dem i haven i mange år, men var blevet træt af dem og ville egentlig sætte dem ud til storskrald...... Heldigvis kom jeg hjem i tide og fortalte at jeg overvejede at købe et par whiskeytønder til at stå på vores fliser foran huset - det fik ham til at huske gruekedlerne og efter at have spurgte min søster om hun ville have den ene - hvilket hun ikke ville, blev de slæbt hen til os.

Gruekedlerne er rustne og det har jeg valgt at lade dem blive ved at være. Nu står de foran huset, fyldt med blomster. Det kan tælles på en hånd, hvor mange gange jeg har måttet vande selv, det bliver taget hånd om i år. Blomsterne står flot og frodigt - nu mangler vi bare lidt sol, så vi rigtig kan nyde synet.

gruekedler

2 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud, og lækkert, at man kan bruge de "gamle" ting til noget fornuftigt, hvor de også ses :)

    SvarSlet
  2. Jeg er rigtig glad for dem. Gyser lidt ved tanken om at min far næsten fik dem smidt ud.

    SvarSlet