26. juni 2006

Tandfeen - det var en ommer

 




 Datteren tabte en mælketand i går og viste den stolt frem mens hun bedyrede at nu kom tandfeen og lagde 10 kroner under hendes hovedpude, så hun kunne finde den i morgen......
Det har "tandfeen" jo gjordt hver gang og denne gang ville datteren jo også gerne at tandfeen kom....


Ok så..... og hvad skete der ..... tandfeen glemte sit forehavende og datteren stod skuffet ved siden af sengen i morgen og ytrede med bævende læber at tandfeen ikke havde været der....

Så er gode råd jo dyre...... jeg sendte datteren på badeværelset for at rede hår og skyndte mig ind på værelse og fik ordnet forglemmelsen..... Så var alt jo i sin skønneste orden. Troede jeg, men her til aften erklærede datteren hun ville være rigtig glad, hvis jeg var tandfeen - hvilket jeg bedyrede, at jeg ikke var - men mor jeg så dig altså inde på værelset........ ok så måtte jeg jo gå til bekendelse....... Det var en ommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar