19. juni 2006

Studenterne springer ud

Så begynder studenterne at springe ud...... Vores lørdagsafløser på jobbet fik huen i dag - Tillykke med det, det godt gået. Jeg var inviteret med til studentergilde, det var rigtig hyggeligt og maden var dejlig...... Det eneste minus var at der hele dagen har været trykkende varmt i det nordjyske, men heldigvis er der kommet hul på bylden og efter torden, kom der regn, masser af regn... Rigtig meget, for ude hos mine forældre målte de 29 mm nedbør. Så mon jeg ikke skal springer vandingen af min krukker på terrassen over i dag :-)

Nu er jeg hjemme fra gilde og der er fodbold i tv, alle vinduerne står åben i hele huset og der bliver luftet godt og grundigt ud, så huset kan køle lidt til natten.

Jeg har lige været en smut i haven for at se til planterne og der er en duft af syrener derude, ikke vores, for vi har ingen, men det har naboen... jeg elsker altså den duft.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar