5. november 2012

Min far

Egentlig har jeg startet på at skrive en masse indlæg, den sidste måneds tid, men de er aldrig rigtig blevet til andet end starten. Så inde i maskinrummet på bloggen ligger der en masse kladder af indlæg, så ikke kommer til at se bloggens lys. Men jeg er her altså endnu.

Jeg forsker jo i slægten og i flere år har min far drillet mig med at jeg ikke måtte få datoen at vide, for deres forlovelses dag .... Den kom han ved et uheld til at give mig idag og straks fik jeg sendt en håne sms afsted. Så nu sidder han og ærgrer sig. Det har han rigtig godt af, han kunne bare lade være at drille :o). I øvrigt kan jeg se, at vi (min søster og jeg) har gættet den dato mange gange.

Min far er nemlig igang med at skrive sine erindringer og i disse skriverier, kom han til at nævne datoen :o). I løbet af den næste måned skulle det gerne blive til en lille hæfte, som børn og børnebørn skal have. Den 8. december kunne min mor og far nemlig have fejret deres guldbryllupsdag. Vi fejrer ikke dagen, men mødes alligevel til en hygge aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar