2. november 2011

Godt og grundigt brugt

Det er hvad jeg er, efter en dag i nyt job - med nye pc-programmer og nye kollegaer. Navne og ansigter der ikke hænger sammen.

Jeg er blevet taget godt imod og tror jeg bliver glad for at være der...... Kan godt lide den lidt rå tone der hersker :o)

Men på vej hjem kunne jeg godt have brugt lidt farver, bilerne i danmark er der ikke meget spræl ved. Sorte og  grå i pærevælling. Må være fordi det er mandens domæne, ikk piger - vi ville da sætte lidt farver på :o)  Jo vi har en grå bil og det ER mandens valg :o) Eller bare en lille bitte blomst som hos mette

Dagens glade nyhed var mors hjemkomst fra hospitalet og dejligt at se hende i hjemlige omgivelser. Det skulle have været et lille kort besøg. Men min far havde opdaget at der var kommet opdateringer til hans Iphone, som han slet, slet ikke kunne leve uden hmmm (Blev lidt vanskeliggjort af min fars manglende evne til at huske koder, det bliver ikke nemmere med alderen)

Det endte med vi efterlod manden og lod ham opdatere, mens datteren og jeg tog hjem for at lave mad.

Datteren har fået engelsk stil tilbage idag og så skal der lige prales lidt. 2 i klassen havde fået 12 og hun fik 12 med en lille pil nedad.......... De to med 12 tallerne har begge boet i USA og det har datteren ikke :o) Jeg er en stolt mor idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar