29. marts 2011

Vi svingede kost og spand.

Rengøring hos sønnen igår. Han har svært ved selv at finde rytme i de daglige gøremål, som pga. hans handicap (aspergers syndrom) let bliver uoverskuelig......

Jeg fik sat ham og datteren igang med at vaske op, mens jeg tog mig af at tørre støv af og støvsuge og i løbet af en times tid så der helt hæderligt ud ovre hos ham.

Hans skrivebord var det værste, det trængte i den grad til en kærlig omgang rengøring - det passede så ikke sønnen at jeg gjorde skrivebordet rent, så han var lidt muggen på mig, da vi gik.



Jeg ringede til ham i dag i en anden anledning og humøret var skiftet - tak for hjælpen mor, det var dejligt.

4 kommentarer:

  1. nåeh godt at han faldt lidt til ro ovenpå rengøringen...;-D

    SvarSlet
  2. Ja det var det. Det er heller ikke let når mor blander sig for meget. :o)

    SvarSlet
  3. Mon ikke de fleste af os ind imellem har en rem af manglende lyst/overskud til rengøring?? Her i huset har vi - men når så genet vækkes, ja da ryster vi på hovedet hvert vores over dovneriet ;-)
    Sønnen din skal nok blive bedre, mon ikke, når han får sit nye liv i mere faste rammer. Han klarer sig skisme da flot, efter hvad du skriver, Lone :-D

    SvarSlet
  4. Anjoe, det går bedre end jeg havde turdet håbe. Med hensyn til rengøringen, tjah livet er for kort til rengøringsvanvid :o)

    SvarSlet