22. marts 2010

Tiltrængt sortering

Brugte lige formiddagen til at redde mig ud af en lidt træls situation...... Heldigvis viste den sig at være, knap så træls som jeg troede.... Pyh. Alligevel nåede situationen at påvirke mit humør det meste af søndagen, mest fordi jeg ikke kunne gøre noget før mandag.

Nu er det gode humør vendt tilbage og det brugte jeg til at få ryddet op i vores kontor reol...... Så ikke et ord om at jeg fremfandt gamle tilmeldinger til lejrture fra 2008 og 2009. De er væk nu og reolen er blevet noget mere overskuelig :o)

2 kommentarer:

  1. Det var dejligt, at dit gode humør er vendt tilbage, Lone :-) Din oprydningsiver måtte gerne smitte lidt af på mig!
    God tirsdag til dig:)

    SvarSlet
  2. Også god tirsdag til dig.

    Det er også været alt for længe undervejs med den reol :o)

    SvarSlet