25. marts 2010

Morgen uro

Morgen stilhed, var det jeg skrev om i går og jeg nød det. Helt anderledes startede dagen i dag. Jo for sønnen skulle være på Nordbo kl 8:30 og om onsdagen skal han med en bus videre, så det er vigtigt at han er der til tiden.

Så langt så godt - men hvem stod og kiggede på moderen fem minutter i otte og så ynkelig ud fordi han var sovet over. Jo sønnen fik så et lift og vi nåede derover med et par minutters forsínkelse og bussen var heldigvis ikke kørt.

Nå ja, betalingen for mit bidrag, er naturligvis en omgang støvsugning af stuen.

Jeg tror ikke jeg var så sjov at køre med, for jeg var lige frem i perlehumør, dels fordi jeg havde en aftale, som jeg fik en smule problemer med at nå til tiden. Nå ja, men det gik jo alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar