21. oktober 2009

Når lysten driver værket.

Jeg er vild med Danmarks historie, jeg er en af de der der elsker at vade rundt på diverse museer og slotte og suge til mig. Jeg skal helst have alle historierne med. 

Manden i huset giver dog indtryk af at holde at det, dog ikke i sammen grad som mig.

Sønnen er lige så begejstret som jeg er.

Datteren har derimod ikke rigtig vist, at hun var med på den galej :-) Det viste sig at være helt forkert, hendes klasse har om vikinger i denne tid og en god del af aftenen har hun og jeg spillet vikingespil på nettet. De har haft til opgave at skrive mindst 8 sider om vikingerne i skolen og hun kan næsten vente med at læse de 10 sider op for mig. Jeg glæder mig til at høre, hvad hun har skrevet.

Farmand er derimod mest begejstret for at hun viser så meget entusiasme over for skolearbejdet.

Mon ikke det er lysten der driver værker, når en 11 årig skriver mere en hun skal :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar